Saturday, November 12, 2011

16. järjekordne hea nv

Lubasin juba ammu kirjutada Sügislaadast ja yfu kokkusaamisest, aga lihtsalt kuidagi pole vahepeal blogima jõudnud.
Kõigepealt räägin veidi eelmisest reedest. Nimelt olin klassist Anja ja Feliciaga kokku leppinud, et tuleme minu poole sushit tegema. Käisin koguni spets-aasiapoes kogu vajalikku staffi muretsemas. Algajate kohta sai sushi päris hea ning sõime sellest pikemaks ajaks isu täis.  Millalgi helistas mulle veel Tiina ja küsis, kas oleks okei, kui ta mulle külla tuleb ja meile juures ööbib. Ta nimelt ostis omale Gleis7. See on rongikaart, millega saab õhtuti peale kella seitset tasuta sõita. Muidugi olin hea meelega nõus ja ka perel polnud selle vastu midagi. Niisiis läksime kella kümne ajal Tiinale rongijaama vastu. Niihea oli jälle eesti keeles rääkida. Ehk tegelikuses rääkisime kummalist saksa-eesti segu. Klassiõed läksid üsna varsti linna peale edasi ning me tšillisime niisama minu juures, mängisime SingStari ja lobisesime poole ööni.
Tegelik põhjus, miks Tiina Baselisse nii väga tulla tahtis, oli laupäeval toimuv yfu kokkusaamine. Niisiis sõime järgmine päev perega hommikust, sättisime end valmis ja läksime linna peale. Mõne arusaamatuse tõttu saime teiste yfukatega kokku alles kella nelja ajal, aga siiski oli ülitore neid kõiki jälle näha. Käisime kogu kambaga Herbstmessel ehk kohalikul sügislaadal. See toimub siin iga aasta novembri alguses ning kahe nädala jooksul on terves linnas letid hea ja parema laadakraamiga, karussellid ning messimelu nautivad inimmassid. Niisiis käisime kõik põhilisemad laadaplatsid läbi ning lõpuks suundusime ühe vabatahtliku yfuka juurde pisikesse korterisse, kus kõik kaugemalttulnud ööbida said. Ruumi oli seal ülivähe ning kuuldavasti magasid nad kümnekesi ühes voodis. Mina sain õnneks öösel rattaga koju kihutada ning oma voodis mõnusalt väljamagada.:)

Feliciaga:)

Sushitime

                                      hahahaha, riisi valmimist oodates pidime end kuidagi lõbustama

Estoniaaaaa!!

                                                       Meie superõhtu Baška, Tiina ja Pabloga

                                                            Ladina ja Eesti chikiitad Herbstmessel

No comments:

Post a Comment