Saturday, February 25, 2012

24. vaheaeg, lahe aeg

Jahh, juba jälle mul vaheaeg. Ja lausa kaks nädalat!
Esimese nädalavahetuse veetsin St. Gallenis Tiina juures. Reede õhtul sõitsin rongiga Gossausse ning Tiina ja ta hostisa tulid mulle autoga vastu. Veel veerand tundi sõitu ja jõudsimegi väiksesse külakesse, kus nad elavad. Kõigepealt tegin perega tutvust ning seejärel läksime Tiinaga külapeale jalutama. Lobisesime ja tšillisime väljas üsna pikalt ning seejärel läksime juba tagasi koju ning heitsime magama. Laupäeval pakkus Tiina hostema välja, et võiksime minna St. Gallenisse Säntisparki. See on üsna suur veekeskus, kus erinevad saunad ja basseinid. Kuna ma polnud ikka väga ammu ujumas ega saunas käinud, otsustasime, et see on hea idee ning Tiina hostõde viis meid autoga sinna. Mõnulesime neli tundi vees ning seejärel läksime tagasi Tiina juurde. Õhtu poole sõitsime bussiga St. Gallenisse. Kuna meil mõlemad olid kõhud nii tühjad, läksime dönerit sööma. Kindlalt ka üks asju, mida Eestis igatsema jään! Pärast leidsime veel ühe shishabaari ning astusime spontaanselt ka sinna sisse. Hiljem saatis Tiina mu rongi peale ära ning pool kaksteist olin juba kodus.
Ülejäänud pere oli reedel Kanderstegi sõitnud ning mina ja Nora sõitsime pühapäeva õhtu sinna. Kuna mina oma vigase põlve tõttu mäele ei saanud, jalutasin esmaspäev ja teisipäev niisama küla peal ringi, tegin pilte ja külastasin pisikesi poekesi. Esmaspäeva lõunal kohtasin juhuslikult veel ühte teist Ecuadori vahetusõpilast Caro't . Ta oli oma hostõega Kanderstegi murdmaasuusatamist proovima tulnud. 
Ülejäänud pere jäi reedeni mägedesse, kuid mina tulin juba teisipäeva õhtu koju Baselisse. Kolmapäeva lõunal käisin korra Saksamaal poodides ning õhtul tuli mulle klassiõde Anja külla. Veetsime koos väga lõbusa õhtu ning kuna ta elab mulle üsna lähedal, läks ta rattaga alles kella kahe ajal öösel koju. 
Neljapäev möödus rahulikut kodus. Magasin lõunani, koristasin, vaatasin telekat ja tegin veel paar kooliasja. Reedeks olin kokku leppinud, et teen midagi oma tugiisiku Birkega. Kuna ilm oli nii päikseline ja kevadiselt soe, otsustasime loomaaeda minna. Kuigi elan loomaaia kõrval, polnud poole aasta jooksul sinna veel kordagi jõudnud. Rääkisime juttu ja vaatasime kaelkirjakuid, elevante, pingviine ning muid toredaid loomi. 
Õhtuks olid Birke vanemad mind Baseli teatrisse balletti vaatama kutsunud. Nad on nimelt sagedased teatrikülastajad ning kuidagi olid neil mingid piletid üle jäänud.  Kuigi ma pole just eriti sellise asja fänn, mõtlesin, et tuleks võimalust kasutada ja kaasa minna, sest just igapäev ei pakuta tasuta piletit, mille tegelik hind on üle kuuekümne frangi. Ausaltöeldes ma tüki sisust just väga palju aru ei saanud, aga see, kuidas nad tantsisid oli küll üsna vägev. 
Aa, enne teatrisse minekut vaatasin interneti vahendusel ka etv´d. Presidendi kõne nägin ära ja ka pingviiniparaadi alguse. Hostvend muidugi naeris kõrval eesti keele üle ja ei mõistund, kuidas ma üldse midagi sellist vaadata viitsin.
Täna õhtul lähen Leedu vahetusõpilase Vejune ja ühe ta sõbraga linna peale ja klubisse. Loodetavasti saab olema lõbus.
Esmaspäeval hakkab peale siis see kauaoodatud Basler Fasnacht. Pühapäeva öösel seisame oma kostüümides, trummide ja flöötidega vanalinnas ning täpselt kell neli süüdatakse laternad ja tõrvikud ning kolmepäevane karneval võib alata.






No comments:

Post a Comment