Sunday, August 14, 2011

4. Isch guet

Eile hommikul siis jõudsin Šveitsi kohale. Kogu pere oli ilusti lennujaamas vastas ja peale tervitamisi, kallistasime asusime metrooga Baseli poole teele. Sõit Zürichist Baselisse kestis nii umbes poolteist tundi. Pere ja kodu hakkas mulle kohe algusest peale meeldima. Ja pean ütlema, et nalja saab siin palju. Juba metroosõidu ajal oli lõbus, aga õhtul, kui nad oma vanaisa järgi tegid ja roppe anektoote rääkisid, sain küll naerukrambid.:D Tegime eile ka kohe väikse linnaekskursiooni ja nägin ära vanalinna, kooli ning põhilised šopingukohad. Eriti meeldib mulle siin, et kümne minutiga saan jala või rattaga kohe kesklinna. Koju jõudes jõudsin asjad lahti pakkida ja üsna kohe hakkasime külaliste saabumiseks väikseid ettevalmistusi tegema. Külla tulid siis mõned sugulased ja sõbrad. Grillisime ja lobisesime. Ka kohalikud juustud said ära proovitud. (Nälga ma siin peres kindlalt ei jää.) Ma küll päris kogu schweizerdutschist aru ei saa, aga enamasti räägitakse minuga ikkagi õiges saksa keeles ja midagi hakkan vaikselt sellest dialektist juba mõikama ka.
Aga nüüd lähen hostõe sõbrannadega linna peale! :)

3 comments:

  1. Sa oled ühe päeva ära olnud ja juba eesti keel lonkab. Anekdoote mitte anektoote :D hahahahaha.

    ReplyDelete
  2. hahaha, kusjuures ma lugesin selle isegi korra üle ja parandasin mingi neli viga ise ära :D

    ReplyDelete
  3. Häbi sul olgu, Mariin Suvi :D.

    ReplyDelete