Monday, August 22, 2011

6. weekend

Nüüd olen siin Šveitsis juba üle nädala olnud ja ka esimese nädalavahetuse siin veetnud. Vahepeal olen isegi korra poodidesse jõudnud. Eestis olles harjusin mõttega, et Šveitsi hinnatase on ikka väga hull ja šoppata ma siin kindlasti ei saa. Kuid minu õnneks polegi riided siin nii hullult kallid. Kohati isegi odavamad kui Eestis. Näiteks ostsin t-särgi, mis maksis 4.90Fr. Ehk umbes 4 eurot. Kuna õues on endiselt niii palav (umbes 30kraadi) ja olime otse koolist tulnud, viitsisime käia ainult kahes poes. Ja pärast läksime mövenpicki jäätist sööma. See oli küll veits kallis, kuid selleest suur ja imehea.
Reedel käisime Nora parima sõbranna Elena juures filmiõhtul. Film oli väga hea, kuid ma suutsin ikkagi lõpus magama jääda.:D Laupäeval sain end korralikult välja magada ning lõuna ajal tšillisin aias ja tegin poistega veesõda. Pärastlõunal läksime hostvanaema sünnipäevale. Seal nägin veel tervet hulka sugulasi, kes kõik musitama ja end tutvustama tulid. Enamus nimed mul muidugi meelde ei jäänud. Sõime spagette ja kooki, õpetasin neile veidi eesti keelt (lemmiksõna oli loomulikult "terviseks") ning siis läksime Noraga parki sõpradega kohtuma. Pühapäeva hommikul meisterdasin kooli keemiatunni jaoks küünalt, koristasin ja lugesin raamatut. Hiljem tulid meile külla veel Sonja õde oma perega ja toimus jälle tšillgrill. Meie Noraga  süüa eriti ei jõudnud, sest läksime open-air kinno filmi "Friends with benefits" vaatama, mis oli väga lahe.
                                                                          Meie majaesine
                                                                  reede õhtu
                                                                     open air kino

2 comments:

  1. http://www.e24.ee/539772/sveitsi-supermarketid-alandavad-jarsult-hindu/

    õigel ajal lendasid

    ReplyDelete
  2. haha,me likes. kuigi ei ütleks, et hinnad just väga odavad on

    ReplyDelete