Wednesday, August 17, 2011

5. die schule ja veidi pilte

Esmaspäeval oli siis esimene koolipäev. Koguneti kooli kõrvale kirikusse ja toimus Eesti mõistes aktus. Kuna mu hostõde ei käi minuga samas koolis, olin ma enamus aega koos ühe ta sõbrannaga, kes on nüüd mu paralleelklassiõde. Paralleelklasse on siin muideks viis või kuus. Mina käin 4.f klassis, ehk üheteistkümnendas kooliastmes. Pärast aktust toimus klassijuhataja tund, kus nägin esimest korda oma klassikaaslasi. Kõik tundusid üsna toredad ja üritasid minu tõttu ainult hochdeutschi rääkida. Ja klassis käib ainult kakskümmend õpilast ning eelmine aasta oli samas klassis vahetusõpilane Jaapanist. Peale klassijuhataja tundi võisime koju minna, kuid pärastlõunal toimusid tavapärased tunnid. Mul on tihtipeale tunnid nii, et kuskil kella kaheteistkümne ajal on kahetunnine paus, mil saan koju sööma tulla ning siis pärast pean kooli tagasi minema. Õnneks on kodu koolile lähedal ja vähem kui kümne minutiga jõuan rattaga kohale. Tundides saan isegi enamikest asjadest aru ja oskan vahel ka kaasa rääkida/teha. Ja enamus õpetajad on lahedamad kui Eestis. Sellised vabamad ja sõbralikumad. Näiteks geograafia tunnis rääkisime globalisatsioonist ja õpetaja oli kaasa toonud toiduaineid, mis pärinevad erinevatest riikidest. Nii sõime me tunni ajal ameerika komme ja saksa saiakesi ning jõime kolumbia kohvi ja egiptuse apelsinimahla. Pidime veel omale valima aine, mida saame veidi süvendatumalt lisatundides õppida. Mina valisin geograafia, sest selle õpetaja tundus väga lahe, kuid hiljem selgus, et süvageograafiat annab siiski teine õpetaja, kes pole pooltki nii tore. Ja spordiala millega kehalises tegeleda tahame, saime ka valida. Esimeseks veerandis võtsin ma capoeira.
Ja lõpuks lisan ka mõned pildid:
                                             Minu toanurk, ja Nora ning poiste tehtud plakat!
                                                         Käisime paadiga Rheinil sõitmas

                                                           Noraga jäätisekohvikus

                              
Baseli kesklinn ja Rhein

2 comments:

  1. Kadee!! Ma ei saa 2tunnisel pausil koju minna, sest rongi-ja bussiga läheb umbes pool või tund aega, oleneb sellest, kui kaua peab bussi ootama. Niiet poleks mõtet. Aga tundub, et sul on väga tore seal, saaks ma ka juba kooli! :)

    ReplyDelete
  2. Pigem ole õnnelik, et sul veel kooli pole. Tunnid kestavad mõni päev viieni ja on üsna igavad tegelt. aga jah, see on hea, et vahepeal jõuan koju. :)

    ReplyDelete